Rüyada Dolap Görmek

Rüyada Dolap Almak
Rüya sahibinin varlık edinmesine, yeni ve güzel eşyalar alarak evini güzelleştirmek istemesine tabir edilir. Aynı zamanda yatırım yapmak anlamına gelir.

Rüyada Dolap Kapağı Görmek
Rüyada dolap kapağı görmek yeni kazanç kapıları ve şans anlamına gelir.

Rüyada Dolap Kilitlemek
Kötü haberler almaya, üzücü olaylar yaşamaya ve sıkıntıya düşmeye yorulur. Rüya sahibi birkaç kötü gün geçirecek, huzuru bozulacak ve neşesi kaçacak.

Rüyada Dolap Silmek
Rüya sahibinin mutluluğuna engel olan her türlü engelden kurtulmasına ve mutluluğa kavuşmasına işaret eder. Sorunların kökten halledilmesi anlamına gelirken aynı zamanda rüya sahibine sürekli sıkıntı yaratan, şikâyet için kapısını aşındıran kişilerden uzaklaşmasına da işaret eder.

Rüyada Dolap Taşımak
Kendi yağında kavrulmaya, kısıtlı imkânlarla da olsa birikim yapabilmek için gayret sarf etmeye ve bazı şeylerden kısmaya işaret eder. Rüya sahibi kimseye boyun eğmeden, el açmadan, elindekileri kullanarak geleceği için bir şeyler yapmak adına mücadele edecektir.


Rüyada Dolap Yaptırmak
Herkesin istifade edebileceği hayırlı ve makbul şeyler yapmaya işaret eder. Rüya sahibi karşılık beklemeden yani gönülden bir iş yapacak ve pek çok kişinin hayır dualarını alacak demektir.

5 yorum:

  1. ruyamda işyerinde ahşaptan kiler yapmışlardı ama mutfağa ben baktığım için anahtarı bende olacak dedim ve parasını ödedim 260 TL bende diyorum adamlara çok paramı aldınız kucağımda küçük oğlan cocuğum vardı kacıyorlardı kaçmayın benim çocuğum küçük dedim bağırdım neyse bana biraz avuç dolusu ufak para verdiler sonra tanımadığım adam bana parayı verdi ve kucaklaştık ağladık oda ağladı

    YanıtlaSil
  2. Kuzenimle , babamın teyzesinin evine gidiyorduk.Teyzenin oğlu evleneceği kıza sürpriz hazırlamıs duvarlara onu cok sevdigini yazmıs kalplere ipler baglayıp tavana asmıs.Biz de kuzenimle bu kalplere falan bakıyorduk.Sonra oturduk cay ictik ictigim cay ılık ve cok sekerliydi.Sonra teyzeyle oglunun bi isi cıktı evden gittiler biz de onların evindeki dolapları acıp icinde neler olduguna bakmaya basladık ilk dolaptan gereksiz seyler cıktı ikinci dolaptan bir sürü üzerinde altın sarısı renkli arapca yazılar olan Kuran-ı Kerim ler cıktı sonrasında da uyandım

    YanıtlaSil
  3. Ruyamda erkek arkadasimin evinde kaliyorum ailesi icerdeyken onun dolabni goruyorum aciyorum icini kiyafetleri falan var bisy ariyorum baska birine ait bisey varmi diye ceket ceplerine bakiyorum cakil tasi var sonra askilarin altina bakiyorum bi resm var ikimizin resmi icim rahtliyor sonra paket paket sigara vardi dolabinda .. uyandigimda da ruyamdada hissiyat olarak cok iyiydim ..

    YanıtlaSil
  4. Ruyamda ailemle bir apartmanin icindeydik ve her koridorda bir sürü dolap vardi. Her dolapta kiyafetler vardi. Bana bayram elbisesi alacakmisiz. Dolaplarin hiçbirinde bana göre bisey yoktu. Sonra dışarı çıktık. Toprak kazilmiş bir çukur oluşmuştu. O cukurdan çok uzun bir sopa yükseliyordu. Sopanin ucunda bembeyaz bir elbise vardi. Babam bana bayramlik olarak bu elbiseyi aldi. Sonra elbisenin fiyati 2500 euro idi. Ben cok kizdim babama bu kadar pahali birşey aldığı icin ama o elbiseyi içten içe istiyordum. Ve cok begenmistim. Babamsa parasi onemli degil der gibiydi.

    YanıtlaSil
  5. Ruyamda erkek arkadasimin evinde kaliyorum ailesi icerdeyken onun dolabni goruyorum aciyorum icini kiyafetleri falan var bisy ariyorum baska birine ait bisey varmi diye ceket ceplerine bakiyorum cakil tasi var sonra askilarin altina bakiyorum bi resm var ikimizin resmi icim rahtliyor sonra paket paket sigara vardi dolabinda .. uyandigimda da ruyamdada hissiyat olarak cok iyiydim ..

    YanıtlaSil