Rüyada Akrep Görmek

Rüyada Akrep Öldürmek
Rüyada akrep öldürmek, bir hasmın ya da rakibin başına gelecek olan kötü bir olaya işaret eder.


Rüyada Akrep Soktuğunu Görmek
Gerisi gelmeyecek olan kazanca ya da mala işaret eder.


Rüyada Çok Sayıda Akrep Görmek
Rüyada çok sayıda akrep görmek rakiplerin ve hasımların çokluğuna işaret eder.

Rüyada Evde Akrep Görmek
Rüyada evinde akrep gören kişinin iş yerinde koltuğunda gözü olan bir düşmanı olduğuna ve ayağını kaydırmak için gizli gizli çalıştığına delalet eder.


Rüyada Evinde Akreplerin Olduğunu Ve Yandıklarını Görmek 
Tüm rakiplerin ve hasımların alaşağı edilmesi anlamına gelir.

Rüyada Yatağında Akrep Görmek

Kişinin rüyasında yatağının içinde ya da üzerinde akrep olduğunu görmesi yakın bir düşmana ayrıca işlerde yavaşlamaya, kazancın ve rızkın azalmasına delalet eder. Ayrıca rüya sahibi için bir yola gitmeye işarettir.



2 yorum:

  1. Merhaba.. Ben bugüne kadar bi çok kez depremi yaşadım rüyamda.. Son gördüğüm rüyamda ise yeni tanıştığım bi bayan dostumla bi evin içindeydik yer sallanıyordu ve dışarı çıktığımızda heryerin bina olduğunu burdan sağ çıkmanın imkansız olduğunu görüyordum sonra uyandım..
    Yine rüyamda bi çok kez akrep gördüm.. Son görüşümde ise tanımadığım birinin elbisesinin içinde akrep gördüm ona elbisesinin içinde akrep olduğunu söyledim montunu çıkardığında biraz evvel gördüğüm akrepin daha büyüğü montun içinden çıktı.. Rüyada böyle olumsuzlukları görmemin sebebi ne olabilir çok korkuyorum..
    Not: O bayan arkadaş gerçekten okulda samimi olduğum sadece bi dostum..

    YanıtlaSil
  2. MERHABA…Evde küçük Birçok ayakları olan akrebe bezer bişey görüyorum .sonra o büyüyor renkleri değişiyor sarı ve kırmızı renleri parlıyor.Tavuk kadar oluyor ve tırnakları uzun akrebe benzer bir yaratık oluyor. Büyüdükten sonra kapının altından geçiyor.Ben onu kucağıma alıyorum .3-4 yaşlarında kız çocuğuna dönüşüyor.tırnakları kırmızı ve uzun.bana tırlaklarını batırmaya çalışıyor. ben de bunları keselim diyorum

    YanıtlaSil