Rüyada Yengeç Görmek

Rüyada Yengeç Yediğini Görmek
Rüyada yengeç yediğini gören kişi zor ve çetin yollarla kendisi için bir fayda sağlayacak demektir.


Rüyada Yengeç Isırması
Bir kişi rüyasında kendisini bir yengecin ısırdığını görürse, bu çok yüksek ihtimalle yengeç burcunda olan bir arkadaşından, dostundan ya da yakınından göreceği zarara işaret eder. Rüya sahibi bu kişiyle bütün bağlarını koparacak demektir.

Rüyada Yengeç Öldürmek
Rüyada yengeç öldürdüğünü görmek kıskanç, kem gözlü, rüya sahibinin malında ve parasında gözü olan kişileri bertaraf etmesi anlamına gelir. Bu kişiler rüya sahibi için her yerde olur olmadık laflar eden kişilerdir. Rüyada yengeç öldürmek, kişinin düşmana karşı üstün gelmesi şeklinde de tabir edilir.

Rüyada Yengeç Tutmak
Rüyada yengeç tuttuğunu ya da yengeç aldığını gören kişi, sonradan başını çok ağartacak ve pişman edecek, kem gözlü, kıskanç ve kötü huylu bir kimseyle ahbaplık kuracak demektir.

4 yorum:

  1. Aynı gece rüyamda iki kere yengeç gördüm. Birinde annesi babası ayrı bir çocuk ve ben yengec görüyoruz.daha sonra çocuğun ailesi de geliyor. Ama biz yengecten kaçıyoruz. Diğerinde dev bir uğur böceğinin sevdiğim bir insanı yiyerek öldürdüğünü hatta kişinin bekar olmasına rağmen kocasını da öldürdüğünü gördüm. Ve o kişinin günahlarının affolundugunu gördüm. Ve kapımıza iki dev yengec gelip bizi kovaladı.

    YanıtlaSil
  2. Rüyamda önce ekmek hamuru yoğurduğumu gördüm ve tepsilerin içerisine hamuru koyuyordum sonra kendimi evin içinde gezerken gördüm içeri bir yengeç girmiş ve bende yengeci havluyla yakalayarak kapıdan dışarı bıraktığımı gördüm rüyamı yorumlayacağınız için size teşekkür ediyor ve iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. www.karsiyakanakliyat.org siteniz gercekten cok basarılı

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil